Pro našeho významného zákazníka, největšího dodavatele zákaznických služeb (call centra)  hledáme uchazeče na pozici

Manažer zákaznického centra

Náplň práce:

  • zodpovědnost za výsledky zákaznického centra
  • řízení projektu a plnění stanovených KPI´s
  • rozvoj projektu, zavádění inovací
  • podílení se na tvorbě obchodní strategie
  • reporting a prezentace výsledků
  • zajišťování efektivního provozu hradecké pobočky
  • koordinace a řízení týmu trenérů, HR, IT, projektového manažera a team leaderů

Požadujeme/očekáváme:

  • zkušenost v oblasti zákaznického servisu a porozumění procesům v rámci call centra
  • inovativní myšlení a touhu přinášet implementace nových technologií
  • umění myslet v číslech a vidět v nich souvislosti
  • vynikající komunikační dovednosti
  • vedení a motivace týmu – schopnost inspirovat ostatní, rozvíjet podřízené a podporovat je
  • umění improvizace a schopnost dovést věci k výsledku
  • samostatnost a organizační schopnosti
  • vášeň pro technologie a znalost technologických trendů
  • výbornou znalost AJ

Nabízíme:

  • příležitost podílet se na rozvoji zákaznického servisu přední technologické společnosti
  • motivující mzdové ohodnocení s bonusy
  • práci s velkou mírou samostatnosti a odpovědnosti
  • kulturu podporující inovativnost a volnost
  • příjemné pracovní prostředí plné technologických novinek
  • zázemí stabilní společnosti
  • mnoho firemních benefitů (například 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, firemní tarif, Multisport kartu, firemní akce nebo slevy na produkty Samsung)

Informace o pozici

Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu – pracovní smlouva
Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou
BenefityBonusy/prémie:
  • Dovolená 5 týdnů,
  • Firemní akce,
  • Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Individuální rozvržení pracovní doby,
  • Mobilní telefon, notebook
  • Možnost občasné práce z domova,
  • Občerstvení na pracovišti,
  • Provize z prodeje,
  • Příspěvek na sport/kulturu/volný čas,
  • Rozjezd zcela nového projektu,
  • Sleva na firemní výrobky/služby,
  • Stravenky/příspěvek na stravování,
  • Vlastní organizace náplně práce,
  • Vyhrazený čas na inovace,
  • Vzdělávací kurzy, školení
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Přiložte vaše CV / životopis nebo jiný soubor. Maximální velikost souboru je 32 MB.